söndag 15 januari 2012

Tjejhelg och rotchakra

I helgen har jag varit i München och hängt lite med min gamla rumskompis Diane. I fredags gick vi och yogade här. Eftersom det inte finns någon kundaliniyoga lärare här i Ulm så får jag åka på små utflykter så att jag får i alla fall lite förvarning på vad jag ger mig in på med lärarutbildningen. Det var en väldigt mysig och varm yoga studio. Jag tog tyvärr inga bilder. Vi gjorde ett pass för rotchakrat. Jag har ju gjort en 40 dagars för rotchakrat med det verkar som om jag bara skrapat en aning på ytan. Jag tror att detta måste vara en av mina mest blockerade chakran. Jag blev väldigt emotionell av passet. Vi skulle egentligen gått ut lite på kvällen men efterdyningarna av passet samt Ds kvällströtthet gjorde att vi bestämde oss att gå hem efter att ha ätit middag på Italiensk resturang. I går fortsatte tjejhelgen med shopping och konditoreibesök som sig bör. Tänk vilken stad man har på bara en timme och 13 minuters avstånd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar