måndag 23 januari 2012

Mera mera!


Det visade sig att det blir Workshop om Kriyas för halschakrat KY centret i München. Kul! Jag har anmält mig. I dag gör jag den 27 dagen pa min Kantha Padma Kriya som jag sedan förra söndagen kör enligt det angivna minut antalet och inte längre med Maya Fiennes.

Sanning. Kärlek. Kraft.
Tre hörnpelare att luta sig mot. Att sträva efter. Att växa mot. För mig är det sa att om jag börjar tvivla pa sanningen i nagot försvinner min drivkraft. Om jag funderar pa nagot sa tar jag med mig det in i Kriyan, oftast sa pyser luften ur det hela och jag star aningen mer sansad efterat. Min sanning och min asikt är uppenbarligen inte samma sak. Men 40 dagar räcker för den här gangen. Jag vill upptäcka mer hos yogan än att vrida pa nacken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar