måndag 6 februari 2012

Efter 40 dagar

Sa var jag klar med min Kriya för Halschakrat igar. 19 dagar med Maya och 21 dagar själv med fulltid. Jag har ju redan skrivit lite hur det har varit, men jag vill ända göra en sammanfattning.

Huvudtemat har varit sanning. Men för mig har det handlat mest om acceptans. Sa här är livet nu och detta behöver jag göra för att ga vidare. Jag har vaknat upp om nätterna och varit förtvivlad över vissa saker i mitt liv. Slokat med örona över att jag är här men vill vara där. Faktum är att jag var rädd för allt man maste göra för att ta sig dit jag vill. Och har istället laggt min energi pa att vara frustrerad, sett mig som ett offer för omständigheter.

Sorgen har varit den huvudsakliga känslan som kommit upp. Sorg över allt jag inte vagar göra. Jag kan acceptera det nu. Jag vet att jag inte är ett offer. Alltsa, man vet saker intellektuellt. Men det är en process att fa hela sitt system att vibrera i den vetskapen. Avslutet pa dessa 40 dagar är ett avstamp. En ny plattform. Resan som skall ta mig vidare har redan börjat. Jag berättar om det snart.

4 kommentarer:

  1. Grattis till dina 40 dagar! :)
    Önskar dig lycka till på den nya resan och ser fram emot att få läsa mer om vad den innebär.

    Kram till dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Carina! Och tack för att du delade en del av dem med mig. Kram

      Radera
  2. Härligt med både avslut och nya avstamp! Sat Nam!

    SvaraRadera