måndag 17 oktober 2011

release release release

Efter att snart vara klar med 3 olika 40 dagars meditationer (Reversed adi shakti (kriya for self-love), Gunpati Kriya och Sat Kriya) sa känner jag suget efter att Releasa lite mer just nu. Kundalini yoga är organisk releasing. The Release Technique är mental releasing. Varför, kan man undra, är det sa viktigt med all denna releasing. Jo för att allt jag är arg pa och rädd för äter upp min livsenergi. Min livsenergi som jag istället vill använda till att manifestera mina intentioner. Jag läser om det just nu i Transurfing Reality, att energin som är min som borde ga till att manifestera intentioner äts upp av rädslor och oro. Min största energislukare just nu är frustration. Frustration över att allt star still och inget händer. Release release release...

Jag känner ocksa mer för att röra pa mig och göra dynamisk yoga istället för att sitta still och meditera. Energierna kryper i kroppen sa i kväll tror jag att det blir en RaviAna DVD för att fa energierna att flöda. Love them...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar