måndag 10 februari 2014

White Tantric Yoga All The Way!

Vill bara uttrycka mig lite snabbt om hur mycket jag älskar WTY! Jag var pa ett event i Hamburg i helgen. Jag var ocksa i München i höstas och innan dess var jag livrädd. Jag vill bara säga följande om nagon skulle lyckas läsa detta innan nästa helg da det gar av stapeln i Stockholm. Ak!!! Det finns inget att vara rädd för. Det är en enorm energi men den är grundad. Jag har själv en tendens att spaca ut, vilket jag tycker är ganska obehaglig och vilket är den största anledningen varför jag undviker att delta pa större event ibland men det händer överhuvudtaget inte pa WTY. Medan man ibland i yogan och i sin meditation far kämpa ganska länge med sina blockader, dunsar de i en san snabb takt här, pa bara en dag. Jag kan inte värdera riktigt vilket försprang man far, men det känns som ett ar eller halvar minst (men man märker det först efter 40 dagar). Ga inte och vänta pa att du skall känna dig redo, för det är bara att skjuta upp de liv du kan ha i dag till flera ar senare. Det är här juicen finns i kundaliniyoga. Och sätt en intention! (Min intenion fran München är numera realiserad) Kram kram!

6 kommentarer:

  1. åhh nu ångrar jag att jag inte har tagit tag i att åka till Stockholm men jag fortsätter att jobba hemma och får kanske ligga ett halvår efter:-).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var lite min intetion med att skriva detta, fast att fa ngn att angra sig och aka dit nu! :-) Det kommer iallafall vara värt det när du väl provar. Kram

      Radera
  2. Jag som är så bekväm av mig hoppas förstås att det kommer att hållas WTY i Göteborg inom en snar framtid. :-)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. :-) Da träffas vi där!

      Radera
    2. Absolut! För jag lär behöva din stöttande arm. ;-)

      Radera
    3. Det hade varit super att fa göra WTY med dig som partner!!!

      Radera