tisdag 11 februari 2014

Det där som skulle firats


Var det här; jag har disputerat. Jag vet inte vad jag skall skriva om det hela da jag kännt mig hel tom efterat och mest kännt som om jag blivit av med cancer. Ett stort svart hal är borta. Vilket ju är skönt. Men samtidigt grämer jag mig mest för att jag satte mig i en position där jag hade ett svart hal fran början. En viktigaste lärdomen är väl att inte ta pa sig mal som andra tycker är viktiga om man inte tycker det själv. Det här var inte ett genuint mal för mig vilket gjorde det näst intill omöjligt för mig att samla energi till att ta mig igenom det, men fran min position kunde jag inte se hur jag skulle bli av med det där svarta halet pa nagot annat sätt. Jaja... hurra för mig!

2 kommentarer:

  1. Ja jag säger grattis ändå! :-) Man lär sig något om sig själv hela tiden, speciellt när man gör saker som egentligen inte brann så mycket för själv.
    Kram

    SvaraRadera