tisdag 1 januari 2013

Gott Nytt År!

I år öppnar jag upp för det nya året utan ånger men med nyfikenhet och energi. Jag börjar ett nytt jobb om en vecka. Skall gå och titta på ett yogarum att undervisa i på torsdag. Så det finns mycket som startar på nytt och därmed också så känns det som att bagaget är tomt. Att jag har alla möjligheter att ladda in med positiva energier och att det kommer att vara relativt lätt att på nytt strömlinjeforma där det behövs.

Min intention för 2013 är att leva här och nu, på alla plan.

3 kommentarer:

  1. Åh jag blir så glad av att läsa här idag. :) Jag riktigt känner den positiva laddningen (och tillåter mig att suga åt mig lite av den).
    All lycka till dig under 2013!
    Kram och god fortsättning

    SvaraRadera
  2. Så mycket nytt! Önskar dig allt gott på det nya året! Kramar

    SvaraRadera
  3. Gott Nytt År Carina och Annika! Kram på er

    SvaraRadera