lördag 18 augusti 2012

Blå energi


Det är så lätt att vara sig själv när man är på landet. Jag utforskar alternativa vägar till yogan för att höja min energi. Att bara sitta och titta ut över sjön är ett sätt, och att gå ut i skogen. Jag älskar mina bergskor. Med dem kommer jag fram torrfotad och utan skavsår överallt. Det är som att ha en 4hjuls driven jeep fast på fötterna. I går var jag ute i fyra fem timmar själv i skogen. Jag tror på att man skall hålla sig i naturen och se till att hålla kroppen trött. Då kommer man hem upprymd och tom på tankar och i det här fallet med ett gäng blåbär.

2 kommentarer:

  1. Om du visste vad jag avundas dig som fått ha den där ideala semestern. :) Skulle själv önska att jag fick tid att vara helt ensam i skogen. Kanske när liten blir tonåring. *skratt*
    Önskar dig en fortsatt härlig sommar!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kommer nog tidigare än så skall du se. Ha en fin sensommar du med!
      Kram

      Radera